nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 20, 2012

Bangunlah~


Exam da dekat
cikgu yang cuak
gigil rasa
macam banyak sangat nak dia diajar
tapi students cam tenang je
leh berFB berjam jam
leh jalan2 berwayang
bila tak reti jawab soalan pun cam takpe je
biasa la tu..orang lain pun tak reti..
datang kelas tambahan lambat
tapi sempat lak iron bju kurung n belit2 tudung
cikgu yang lambat ni da cuak gila
sarung je yang mana mudah
anak2 oi..ape lagi cara nak guna..
nk bagi korang sedar kepentingan ilmu
nk bagi korang sedar kelebihan berjaya dalam pelajaran
sekarang ni..ada degree pun payah carik keje
yang ada spm pun cukup2 makan je..cane nak hadapi masa depan penuh cabaran ni
korang da cukup kuat ke
jati diri da cukup teguh ke
korang nak ulang sejarah keluarga ke
nak terus duduk di takuk lama
bangunla pelajar.berapa bulan je lagi ni~!!!!

~

3 comments:

cik kotak said...

saya cukup tahu perasaan itu...kita yang beria2 mahu merubah naseb hidup mereka...tp mereka?buak dekkk je...alahai...anak bangsa!

Anisa Hang Tuah said...

memang payah crik kerjaa hm

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

sape kate student releks...

nih hah.. dok terketar2 nak ambik final xam bulan 6 nih....rasa nye macam tak cukup masa deee....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!