nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 7, 2012

Setelah berkurun lamanya...


Pada suatu hari.....

dah..tak payah nak suatu hari sangatlah..
da berapa abad yang lampau tak jenguk blog ni..
sampai nak tulis pun rasa gigil jer..
masa awal2 memblog dulu..main redah je taip..
sekarang ni kalau suh nulih..diri seniri pun malas nak kira da berapa kali........ape?
dan berapa kali backspace lh..
ntah hape hape..bila baca balik..eh...hamende aku buat ni..
ahhhh..padam lagi...
sudahnya..buat aksi biasa... taip haje...
ni namanya melepaskan gian...bukannya bermanfaat pun apa yang ditulihnyeee...

setelah sekian lamanya jua..
kotak jerit jerit aku kembali beraksi..
nate gapo pulok kotak jerit2 tuh...?ala... shoutbox tu la...
kan shoutmix da tak berfungsi..
aku plak kurang kerajinan nak wat yang baru..
maka bila masa terasa melebih2 hasil menjadi suri rumah sepenuh masa selama 2 minggu..
lantaran..aku mempunyai masa yang cukup untuk berpaling tadah kepada cbox...
daaaannnnn...terhasillah...


TADA~!!!







korang cari apa tu?
takde kat bawah ni..
kat kanan tu ha...
sila klik dekat reben kaler pink yang ada leb gayut2 tu...
haaaa...ade tak??
sapa yang da tgk..sila tinggal jejak..
almaklumlah..cewi sket klu buat benda baru ni....
hee~~ko hado?


notaditumit~ malam ni mau dating ngan incikpepel..tengok madagascar :)


~

2 comments:

Anisa Hang Tuah said...

okay nak test! heehe

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

huhuuh.. ingatkan belog nih dah kene sita..... selamat berbelog kembali....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!