nuff header

Monday, April 30, 2012

pantas dan ringkas

Da sekian lama menjadi puan pepel..hari ni baru berkesempatan tukar header..
macam bizi sgt kan sejak berumah tangga bertingkat tingkat ni...
da lama tak jenguk kawan2 kat blog...
kawan2 pun da lama xjenguk aku..

terlalu banyak yg nk dikongsikan...jd..akan dibuat secara pantas..

1. sejak da kawen.aku da makin rajin masak.baru sedar potensi diri.reti memasak rupanya.haha..lantaran itu aku rajin mencuba resepi2 baru yg dicedok dr internet n resepi bonda..

contoh..baru ni aku wat pizza n aiskrim home made




2. aku da ada teman tengok wayang.sebab dua2 kaki wayang.kami da tgk avengers yg best tu~!

3. aku da kena beli baju baru.sebab saiz seperti bertambah tanpa menunjukkan sebarang ciri2 penurunan...

4. aku malas nak komen ape2 pasal bersih 3.0 tu. bukan taknak amek tau.tapi taknak komen.faham tak.taknak.

5. aku da nak kena bangun masak sekarang sebab japgi incik hubby mau pulang....

tata~!!


~

2 comments:

Anonymous said...

bola la oder piza ...huhuhu sure blh sampai dalam masa 30 minit?.. huhuhuh

cantik header......

haLyZaQiut said...

Makk aii, rajinnya....sampai wat piza ngan eskrem...

Daisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!