nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 25, 2011

Imam Muda-Azlan


Salam
haaa...tajuk imam muda terus bg salam kan..
ehem..ehem...  :)


kepala aku nga pusing2 lagi memikirkan azlan ni kuliah mana masa kat matrix negeri sembilan  dulu..
membe aku cakap kuliah aku...
aku ni kebiasaannya ingat orang...nak2 pulak setahun satu kuliah... hmmm.... membe2 aku dulu pun banyak gak bebudak surau ni.. tapi serius tak bleh nak ingat gak pasal azlan ni..


kalau macam taufek imam muda  dulu tu memang aku cam sangat2 sebab selalu jumpa kat bilik MPP n wat keja sama sama ngan dia masa aku jadi jentera pilihanraya...


dak2 kmns sekalian..kalau ada yang ingat tlg remind yer......


~

2 comments:

-fiexa- said...

uisyhh..bukan merr.
azlan bukan kuliah kita, yang ni aku sure. yang aku xsure dia kuliah mana satu. jiran bilik aku dulu angau kat si alan ni haaa. hihu~

cikpepel said...

haha.... dia klas fafet weh..aku da tnya kt fanpage dia

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!