nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 9, 2011

grey+white vs gold+chocolate

sukanya hati sebab da g usha baju mana yang aku mau tadi
aku tempah kat butik G Glamor,..tempat yang sama ngan ayu raudhah gtu...
tema sebelah aku da dipersetujui oleh mem besar... iaitu grey + white~ tp white xbyk sgt la...
badan tak berapa nak selim...jd kaler gelap cm ok sket...mem besar byk bunyik sket..
jadi folo aje adalah langkah terbaek....
abg G nak wat kan baju baru... tak sabo nak tgk..hehe..

untuk baju knuri kt aloq staq terchenta ni...aku pilih ala2 dress muslimah gtu..tak sedar diri pendek..
tapi ada org cakap aku tinggi..ohoi...ntahlah... kalau pakai kebaya memang tak cecuai ngan cutting badan aku yang panjang di atas...pendek dibawah...jd pakai dress cam ok sket...sedapkan hati je...

dress nye lebey kurang camnila...cuma kt bawah ada cam leh selak selak..hehe...



untuk sebelah kota bharu...aku pilih tema gold + cokolat...cam agak yakin diri..sebab baju gold yg aku pilih tu bersinar terang...manik je byk cokolat...xpelah..ritu enche tunang request kuning coz baju raya family besar dorang tahun ni kuning..jadi takyah buat baru....errr...aku mmg xminat..tp untuk mengambil hati bakal rumet..aku amek la yang lebih kurang...



cari baju pompuan tade yang serupa kalernya.....erm...kaler lebey kurang menyengau macam ni la...terang benderang aku rasa.. tapi takpelah...selagi tak cuba kita xtau cantik ke tak dengan kita kaler camtu... lagipun yang mekap mesti tau nk sesuaikn kan......sedapkan hati lagi...

dah la..mau ketiduran....sok ada misi... akad nikah my pren..n im her OP...official potograper gtu..

~~~ :)

~

3 comments:

Anisa Hang Tuah said...

cantik.cantiknyaa

~Lynda Lum~ said...

salam miera~

hehhee... tema di KB tu sma tema ngan umah akak kelak... :)
nmpak exclusive... ^^

♥e'in♥ said...

cantiknye!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!