nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 14, 2011

Terasa Sangat Wanita


Salam
arini perasaan dalam diri adalah tersangat rajin
tadi g jenjalan ngn student
konon nak g beli barang dapur la kan
sekali tersampai dekat bahagian bunga bungaan plak
da banyak kali melawat ctu
tapi tak penah beli
tak bleh jadi ni
sementara stok semangat masih ada
silalah miliki pokok tu sekarang
pilih punya pilih
purple tetap jadi pilihan

sampai uma da lewat
pas siapkan ape yang patut
aku terus ngadap bunga ni
haaa...konon nak menggubah la kan
beselah tangan tak berapa nak seni
bukan salah ibu mengandung pun

 

aku cucuk sana sket
aku cucuk sini sket
dah siap
ok tak
hahaha



rasa macam tak ok
tapi sebab da nak dekat berbuka
da ilang fokus terhadap bunga
ayam masak lemak cili api memanggil2

aku biar je cenggitu
dan letak di tempat yang sesuai


errr....rasa agak wanita la pulak bila menggubah bunga..
heeee~


~

5 comments:

dilazfamily said...

cantik ye bunga tu.pandai menghias

Pocket said...

oh sungguh kewanitaan nya menghias bunga hidup bagai..

banyak ruang kosong lg lah dik :D
(buleh dikira komen membina tak?)

cantik LCD kamu..

afqafq said...

"dia cocok tang sini.. cocok tang sini" - pendekar bujang lapok. haha!

bila letak kat sebelah TV tu nampak cantik plak kak. he.

AZLIN said...

ok la tu, percubaan yg bagus

Kapten Atok said...

ok ler tu

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!