nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 16, 2011

Bukan yang pertama

Salam

tahap keletihan adalah sangat tinggi
mood rosak dari pagi membawa ke petang

oh.lupakan hal di atas
iklan aje tu.
semalam aku da berjaya menyiapkan satu lagi doodle
yang kali ni aku buat khas untuk tengku puteri sebab kesudian beliau mengajar
acane nak wat doodle dan yang sewaktu dengannya..
da pandai sket.. mula la rasa gian nak wat lagi..
tapi aku tak guna photoscape
aku guna photoshop je..sebab takde n tak pandai guna photoscape..

ape2 pun..yang ni aku buat khas untuk ustazah tengku puteri....



~

11 comments:

Anisa Hang Tuah said...

sgt cool guna photosho

:)

Tengku Puteri said...

SubhanAllah cantiknya! saya amik ye... tunggu balasan dari saya tau... =)

Hans said...

walawehh
siap ada almari tu

~LP Lum~ said...

salam miera~

cutenya... :)

Mrs. Farhan said...

Comel lote lahhhh. =D

AZLIN said...

nak jugak..hehe. tak malu mintak

dotblogspotdotkom said...

huhuhu.... dah semakin pandai yee... huhuhu

ch!natsu said...

comel..!! huhu

Pocket said...

comell!!
photoshop memang la membantu kan :D

beYLa said...

comeynyer kak. cmne nak wat ek? ley ajar tak? hehe

Lulu Rahman said...

stylo la doodle cikgu ! aha

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!