nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 13, 2011

Cubaan berDoodle....

Salam
merujuk kepada tajuk diatas
saya cik pepel dengan ini telah mencoba untuk membuat satu doodle
berpeluh jugak yu...pestime try buat..

geram sangat tgk doodle yang cik dil n tengku puteri buat....
cumilllll....eeeeeee....
lantaran dengan itu...saya pun nak buat jugak...
menyibuk je kan...

malu je nak tunjuk...macam kanak2 pegang pensel kaler da..
tapi kalau tak tunjuk kang,,.saya taktau katne salah.....
banyak lagi nk kena blaja ni...

tempek gambar sambil lari masuk bilik...masuk bawah selimut..maluuuuu,...

tadaa...




~

18 comments:

cik_nini said...

comel. nini ada cube buat doodle dari tutorial puteri tapi nini ta warna lagi. nnt nak buat doodle plus kaler pulak :)

c i k a n a said...

comey nye..seronok la dh pndai buat doodle =D

Tengku Puteri said...

sangat comel la cik pepel! seyes...ada identiti sendiri...comel2...=)cik pepel guna software apa?

Hans said...

comel2
buat 1 dkt den
hahaha

ILA HonEyBuNNy said...

cikgu pun dah belajar wat doodle eh..hehe

comeii ja sebab faham2 la..warna unggu pink kan..ehheh

Pocket said...

comel comel!
mata tu comel,
tp tetap pocket nak kater..
mcm lukisan darjah dua...

yang comel!!!

pocket suka

hanaahmad said...

wah..comel dah tu cikpepel. kalau aku buat, confirm tak jadi langsung. ekeke

~RizaL~ said...

alaa..comel belon bentuk love.. hehehe

jom ngok, Header baru lagi.. Hehehe

Nadia Havez said...

bunga kat baju tu santek... :D

Faidhatul Arfah said...

wahhh , cantik je hehe :)

azana said...

cantik2....suka2...lawa2...hehe

thumbs up la...

♥e'in♥ said...

doodle tu ape ek? hehe..

lieya orange M.I. said...

cantiknye....supercute.. :)

Wuming said...

Berbaloi laa peluh kalau hasilnya macam ni...

ciK LyndaWawa igUana said...

nak doodle jugak...=]

ciK LyndaWawa igUana said...

nak doodle jugak...=]

Dearie Pearls said...

banyak lak nengok n3 pasal doodle nie. comel je...

*rumah baru ke nie? nampak menarik ar header..

azalia hjsalleh said...

alolo chumelnyaaaaaa

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!