nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 22, 2011

Menghitung hari....detik demi detik...


tik tok..tik tok...
lambatnya rasa nak hari kamis..
kite bukannya tak sabar nak raya
tak sabar nak balik umah je
nak jauh dari keje
kite bukannya rajin sangat pun
tapi memang kite tade mood lah
kite rasa nak balik kampung sekarang
kalau korang cakap sabar kite lempang korang
kite tau la kene sabar
kalau kite tak sabar sangat2
kite tak tulis da entri ni
kite terus nyah balik kampung je

untuk mengurangkan rasa ketidaksabaran kite
kite nak tukar header kejaplah
nanti pas abes cuti raya kite tukarlah balik header comel kite tu

haaaa....tada!!!
comel tak header raya kite!!!

korang cari ape tu?
header kat atassssssssssss nu ha....
ngee~~~



~

8 comments:

Lelaki Ini said...

huhuh..chumel sgt!

Anisa Hang Tuah said...

tak sabar nak rayeeee

Aida Azryn said...

lawonya header kamoo. ;)

~LP Lum~ said...

tetap na cakap..

bykkan BERSABAR... :p

ShalleyshaLina a.k.a ChaLie said...

same here...x sabarrrr nak balik kg

ILA HonEyBuNNy said...

ye3...kita nampak n perasan ini tukar header baru..hehe...

cantik..ne semangat nak raya neh...ehhehe

FarhanaDr said...

Kelip kelip mata je dah Khamis dah. No worries. Pastu marilah kita pulang ke kampung terchenta. Hoyeah! :)

Sarah Mohd Saleh said...

cutee sgttt oke.btw smt ari rye ;)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!