nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 21, 2011

Setelah Sekian Lama...

Ecewah...
tajuk da macam kepulangan yang dinanti di hari raya

setelah sekian lama aku menaiki bot balik ke langkawi
semalam...aku rasa sangat teruk...
laut very the bergelora
dari jauh da boleh nampak buih2 ombak kt tengah laut..
sepanjang perjalanan selama sejam setengah aku takleh tido
dahi pun da mula berpeluh
tu tanda2 aku nak muntah... aku cuba sedaya mungkin tahan..
muka rasa biru sebab tahan muntah...
ohh...sangat letih perjalanan kali ni...
balik rumah aku ada tuisyen untuk pelajar tingkatan 3...
habis je tuisyen aku terus pengsan...semalam lak aku demam...
rasa tak sanggup nak naik bot balik raya ni..
tapi apa kan daya..haruslah aku mempulangkan diri di hari raya kan..
mana la tahu raya tahun depan da kena raya di kampung suami,,huahuahua,...


kasut raya da beli..... :) ihik.sukew~~ euuw

~

2 comments:

Pocket said...

kamu buleh jer naik flight ke penang or ko samui,
then naik keter balik.. :D
(Punyer la buduh proposal kan.. pocket tahu)

~LP Lum~ said...

salam miera~

taun dpan blk kg hubby eik?? :p
xblh tahan statment dia... :)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!