nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 24, 2011

Kurang satu nikmat

hari ni bukanlah wordless wednesday bagi aku...
tapi hari ni adalah speechless,talkless,speakless,makanless bagi aku..
da lama aku tak rasa sakit gigi ni..
semalam masa kat sekolah aku da rasa macam sakit2 sikit gusi aku ni..
mana tak sakitnya...paginya aku bangun lewat...
gosok gigi da macam gosok baju nak buang kotoran degil..
gosok penuh semangat waja...dengan tidak semena mena...hujung berus gigi terkena kat gusi belah kiri dengan kuatnya... aduhhhhhh....veri de sakit yu..
ingatkan abes kat situ je... tapi da makin melarat rasanya ni...
pipi da besar sebelah.... memang menitis jugak air mata ni menahan kesakitan..nak telan air liur pun payah..
japgi haruslah kena g jumpa puan doktor gigi walaupun tidak gemar berbuat demikian...





aku cari gak beberapa petua kt tenet untuk mengurangkan kesakitan bengkak gusi neh..
ada yang kata guna bunga cengkih..aku penah dgr rasanya masa belajar dulu...
ada jugak yang cakap kumur dengan air garam suam...
ad yang cakap guna sensodyne..
ada yang kata sapu marjerin...
ermmm...buat sementara ni aku kumur dengan air garam dulu kot...
sakit sangat da nih....sementara nak dapat jumpa doktor..mau menangis aku...
uhuhuhu............................

~

3 comments:

Anisa Hang Tuah said...

bersabar yee

:)

fathiahRAIHANA said...

sakit gigi la paling seksa skali kann -.-
sabar ye akakkk :)

Afikah Aziz said...

klu sakit gigi hbs satu badan rasa nk demam xtau nape huhu..ape pun sabar ye

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!