nuff header

Tuesday, August 16, 2011

Mangsa

Salam



Tetiba 2 3 menjak aku agak rajin menghadap potocop walaupun kerja agak menimbun
tapi aku akan belajar gak satu dua ilmu dari tenet dalam sehari
raya ni..aku dapat job lagi untuk amek gambar nikah kawan sekolah aku
jadi supaya kawan berpuas hati...aku belajar dua2
teknik amek gmbar n edit gambar
job yang pertama setakat ni feedback memuaskan
kawan aku suka hasilnya,..masih baru lagi...hasil kerja pun biasa2 saja
kalau orang da puas hati tu kira besar rahmat da...


bila belajar mengedit ni..haruslah ada gambar yang jadi mangsa
dan kebiasaannya mangsa aku adalah enche gula2 hati...
gambar beliau selalu dijadikan bahan contengan..
haha...nasib la yang oi...

ni salah satu gmbar yang aku hasilkan..tak brapa nk jadi lagi..
kena berusaha lebih gigih :)



cair tiap kali tengok gambar ni.... :) gedik.

~

3 comments:

Pocket said...

sajer la tu, nak nayang gambar sidia tuu..huu

Anonymous said...

edit gambar aku weh ahaha

Huda Luna said...

ehem!

*sakit tekak tetibe*

Daisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!