nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 9, 2011

Yeeeeha........lompat lompat gumbira...

ni ape kes meroyan terlompat-lompat ni... tenang cikpepel tenang..... pheewww...
haaa....kali ni kalau korang nk kata aku jakun ke ape..silakan... hamburkan..haha...
sepanjang 4 tahun blogging...ni la kali pertama aku melihat buffered earning dalam acc nuff aku...
sebelum ni aku dok tengok penuh kepasrahan je blogger len ada buffered earning...
pandai nuff pujuk...aku da berkira kira nak membawa hati yang lara dah......
ngeeee~~tak jadi la camni nak tinggalkan blog berserta anda anda sekalian.....

baru kukenal rupa b.e ni...miahahaha....



~~hati riang....sebab enche gulagulahati menyatakan sesuatu yang indahhhh.....

"Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau kenangan
Yang terindah dalam hidupku"

~~kenangan 'semalam' aku hantar pergi dengan senyuman...sebab..hadirnya 'hari ini' membawa keriangan...
~~terima kasih Ya Allah kerana mengurniakan pelangi yang indah...

tema hari ini~~ INDAH


~

6 comments:

Shafiqhashim said...

Wahhh..
Tahniah..

Hafizzi Aziz said...

wah3! tahniah taw..

beautiful_rose said...

ececehh...suka la tu
=p

Wanita Mutalib said...

tak pernah dapat bE..


HUWAAAA!!!!

Rozuan Ismail said...

tahniah.byk BE dia

hanaahmad said...

aku pun baru dapat BE! gila tak jakun aku! haha

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!