nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 17, 2011

Nora Elena tamat sudah

Habis pun!
Macam2 kontrobesi dek krana cite nora elena ni
aku rasa ramai dah kot yang g baca surat bantahan cikgeli ke tibi3 tu..'hahaha..
klaka kot... berkurun da orang baca,,,aku baru terkedek kedek nak baca hari ni..

 abis dah penderitaan para suami,isteri,jejaka,jejaki...
sampai ada suami yang kena tahan lapar sebab isteri start masak kul8...
alkisahnye...nunggu nak nengok seth tan punya pasal kan.,..

ok la ending dia.. seperti yang dijangka,.... yang baik dapat blsn baik..yang jahat trima lah habuannya...
mcm comel lak si yvonne tu gilo...haha....

part baby yg yvonne dukung tu...memang sah2 nmpk pelesu..masa dia ugut nk terjun lg,...
buat la bentuk bg nmpk real sket.. dah nmpk sgt si seth tu senget xleh beza yg btuk ke tipu...

eceh...pandai lak aku mengomen.... sila pegi buat senirik!! haha...


lapar lah..nk selongkar dapur.kbai!


~

6 comments:

ain shakirah said...

ohhh sepanjang cite tu di tayang kn, sekali je nengok nye. huhuhu. tak sangke dh abis, adushhhhh :)

told la hejauw said...

igtkan da tuka hobi...makan je keje..haha

Roza Ami Nanomiya said...

apa lg drama lepas ni

afqafq said...

sedap cter tu kak merr... harap2 pasni ade cter lagi best! ahaha

HonEyBuNNy said...

bestkan ending nora elena...

bahagia ja..

negh3...betul tu..nampak sangat part tudung bayi tu xbetol....lawak la..rasa cam nak tergelak ja tgk kaki bayi macam tu bla ewon dukung..hahah

CT said...

giler dh si Yvonne tu...hi3

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!