nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 17, 2011

Sabar je lah

Minggu yang amat hectic suda berlalu..
hari-hari g skola kul7 balik kul5...
da lebih dari orang keje opis kan..
urusan2 yang perlu diuruskan time ofis hour memang kena tangguh dulu atau buat dengan tergesa2..
berkejar ke sana ke mari...pheewwwww...lega dapat rest ari ni....

semalam pegi tnb untuk masuk kn letrik kat uma yang aku bakal pindah..
nak taknak kena pegi jugak pas balik skola..sebab arini cuti..
dengan keadaan yang penat berserta lapar tu..
bleh pulak kan...petugas kat kaunter tu wat kerja seperti siput sedut..
sambil dia menaip..sambil tengok cerita MARIMAR...
taip sepatah tgk tv..pastu taip lagi...tgk tibi lagi...........
lama gila kot menunggu...pliz lah...mmg la time tu tade orang pun...tapi kitorang ni bukan orang ke..
dalam kepala da nampak bantal je walopon lapar...
oleh kerana membe aku pun nampak seperti kelaparan,,,maka singgah la mkan dulu...

letrik ari ahad ni baru masuk kt uma baru...jadi minggu kena la sabar dulu..sebab aku tak berapa nak sanggup cuci umah dalam kepanasan,... hmmm........sabar yo lah~!


~

3 comments:

faRa_diLa said...

aku rasa org tnb tu mkcik tua.kan?

Roza Ami Nanomiya said...

haha
sembur aja

ayanuts said...

xley blah laa kerani tu tgh ada org pn brani lg tgk tv..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!