nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 2, 2011

Fenomena Seth Tan @ Nora Elena

Da lama aku tak merasakan kehangatan cerita melayu yang menarik tertarik... abes je nur kasih ritu...aku masih ternanti nanti cerita yang menjadi fenomena dan buah mulut orang ramai....skang da muncul da yang dinanti...NORA ELENA...buka fb citer nora elena... tgk twitter...nora elena... borak ngan membe nora elena...kul7 je nora elena..haha........

macam cerita nur kasih dulu gak... adam dan nur jadi topik yang hot tak kira di taman,kampung,sekolah atau kedai kopi.... dan skang ni..muncul plak seth tan dan nora elena.....  aku taktau lah kalau yang lelaki tengok cite ni sebab nak tgk nora elena atau nk blaja daripada seth tan cara mencairkan hati wanita..... tapi sesungguhnya... aku memang tangkap lentok ah ngan seth tu.... muka hensem...badan gagah...suaranya yang romantik...pandangan yang romantik...dan kejutan demi kejutan yang ............wahhhh....speechless suda aku bah.....  tak suma pompuan nak lelaki yang camtu kan...tapi aku rasa kalau berdepan ngan lelaki yang macam seth ni..memang terkulai layu ahhh...... tak payah tunggu nak beli bunga...order makanan ke bilik segala bagai.. cukup dengan kesabaran yang dia tunjukkan....hahaa......ye la tu....


suda suda la merepek... aku nak tido lah...sebelum tu nak berangan kalau seth jadi boipren aku....ngeh ngeh...

tataaaaaaaaaa.....salam


~

2 comments:

M Fizan said...

haha..drama mmg slalu jd fenomena~

beautiful_rose said...

eceh...

aku juga akhirnya melayan drama melayu ini.sekian lama sudah bosan dgn drama2 yang terdahulu... =p

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!