nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 7, 2011

youtube vs youjizz

hari ni hari yang tenang...tak rasa nak marah sape2..
ok..stetmen tipu..... hari ni melayan pelajar main baaaa cak!!!
cis betol... aku tengah baik punya mengajar.. bleh la plak dia intai2 kot tingkap..
pastu g smunyi belakang tiang.... bila kita tengok dia...dia tnya...
"aci dak g!!!!" woiiiit.....ingat cikgu ada banyak masa sangat ke naik main smunyi2 ngn derang sume...
 apa lagi.... berbekalkan sebatang rotan ditangan.. aku berjalan kearah dorang....
belum sempat aku menghayunkan rotan...... ting!!! hilang suda mereka itu dari pandangan......
hahaha.....apa da bebudak ni...
kadang2..macam cikgu tadika pun ada gak aku rasa....
padahal ajar dak tingkatan 3....ish ish ish...


skang ni musim mempelam..ape lagi...bebudak makan pelam macam pesta..
tak kira masa...sesuka suki je waktu cikgu ada ke tak...
suma kelas sama je......

tapi cikgu2 pun tak kurang juga... sampai bilik guru je open table la...
nyam3...siap ada kuah rojak lagi.....

*****

tadi bual ngan bebudak pasal cite matluthfi... aku cakap cari la kt youtube..
skali tibe2 je sorang budak jawab...

"ape barang youtube cikgu!! youjizz la....!!"

alamak..aku diam.
buat2 tak dengar dan sambung mengajar....



~

6 comments:

Dearie Pearls said...

selalu layan lagu lama2 kat youtube...

musim mempelam ke? errrk.... tak tau pun... heeeeeee

MOFASAD said...

baru gua tahu awak ni cikgu

hai cikgu!

Mizzy said...

matluthfi tu apa ek?


isk2.. youjizz tu apa cigu? :P hihihi..

si cebbie cholet said...

youjizz tuh apa??

maklum lah..cc pon kaum tua sama ngan kamu gak...hahaha

beautiful_rose said...

huhuuh perangai pelik budak skolah......

told la hejauw said...

yujizz?? apa...mesti makanan..ko kan suka mkn haha

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!