nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 7, 2011

Perasaan adalah bengang

Susah bila wat keje hanya beberapa orang je yang berusaha..
yang laen tau goyang kaki
datang macam menteri
tayang muka... tayang bodi...
rasalah  satu hari
bila kau perlu bantuan nanti
tapi tade sape yang sudi
kalau diri seniri berat menabur bakti
hidup hanya tau pentingkan diri
tanggungjawab seniri pun lempar ke tepi
orang ke kanan kau ke kiri


ahhhhh..malaslah aku layan mende ni
lantak p kat hang..biaq p...
janji keja aku setel,,semua senang hati...

~

9 comments:

beautiful_rose said...

huhuhu aku pun selalu kena macam ni.rasa nak je ku kakikan mereka2 tuh.....

diLL said...

sbr eak sis.. 2la ramai btol manusia selfish kat dunia nih.. ;(

~LP Lum~ said...

salam miera~

sorry lama tak singgah... :(

hehehe.. marahnya bdk cumel nie..jgn ar mrh2 miera.. kang dah xcumel dah... cheer up ok... :)

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

marah ke ? nanti kena jual tau....




;0)

tot tot kecik said...

salam..


jgn dipedulikan sama mereka..yg penting keje kte selesai..wlupun kte itu dlakukan scra grouping, tp siapkn shj bhgn kte..yg laen bg aje dorunk..



semoga ceria2 selalu...xmo tnsion2..

twinkle twinkle said...

tahu xpe,mira pon selalu kene

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

nak aku tolong ke kak

aina said...

lumrah hidup cik pepel...de hikmahnye nie...tuhan tu maha adil...nantikan saje ganjaran dariNya...insyaAllah...ameen... ;)

Aida Lela said...

memang tension kalau ada orang macam ni. huhuhu.

sabor je la..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!