nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 7, 2011

Kalau jenis otak letak kat lutut..memang cenggitu la perangainya..

hah...bila emosi adalah bengang..tajuknya akan jadi seperti di atas la ye...

alkisahnya..tempat kejadian adalah di dalam sebuah feri bernama EB88... manusia sangatlah ramai berduyun duyun serta berpusu pusu nak turun di jeti langkawi..
 dalam usaha nak meloloskan diri..aku cuba gak ar selit selit..sebab aku berdiri kat tangga...kalau terjatuh memang naya org belakang aku..mau patah rusuk.... jadi sebagai langkah berjaga jaga aku cuba mencari lokasi yang lebih selamat.... tetiba la pulak kan...   ada la makhluk tak cerah, berjambang, tinggi, berbadan besar menghalang laluan aku...  suda la besar gabak gabak.... aku ni kira kerdil je la kat sebelah dia... ok fine...aku ni punya la bersangka baik yang dia akan memberi laluan kat gadis baik lagi comey yang cuba mencari lokasi selamat kan...rupa rupanya sangkaan adalah salah belaka... dengan selamba dia lalu dan tolak aku seolah olah aku tak wujud kat ctu....errr...kecik sangat ke aku?? takpelah...aku pasrah... tapi tetiba plak...kat depan dia ada sorang makcik tua dah..jalan pun nenek nenek si bongkok tiga..makcik tu cuba nak keluar dari bot... tapi dasar makhluk letak otak kat lutut... dia belah je makcik tu.... hampir hampir makcik tu jatuh... ikutkan ati nak je aku tolak dia itu ke dalam laut..dan mintak mintak plak ada piranha tengah tunggu mangsa..ngap ngap ngap...... eeeee...geram betul la aku..sangat tak bertimbang rasa... tapi tak la aku biat camtu kan..sebab kalau tolak pun aku yang terbalik..ngee~



lepas da turun dari bot...aku n kawan jalan la ke tempat menunggu...
on da way nak ke ctu..mamat otak kat lutut isap rokok...kepul kepul asap... dem dem...aku da la tak boley sangat bau asap...boipren aku pun kau suh isap jauh jauh...... bongok..taktau ke tempat public xleh smoking..huh...aku jauhkan sket jarak aku dari mamat otak kat lutut tu...tengah tengah baik punya dok jalan... mamat tu campak je puntung rokok yang masih nyala tu kat tengah laluan... kalau tetibe je angin  tiup n puntung rokok tu terbang masuk kat dalam kain sape sape ke...hah...sape nak jawab!? ce kabor ce kabor....... eeee.........aku memang tak suke la makhluk macam ni...memang jenis takde sivik,... kalau duduk ngan beruk kat utan pun..agaknya beruk tu pun menyampah n meluat ganda 25 kebabom kat makhluk ni...


janganla aku jumpa lagi makluk macam tu...wat aku nyumpah nyumpah je...



~

6 comments:

DeQdEq said...

ini mmg spesis tak guna akal...dh eok2 Allah kurniakan nikmat akal tu...tp tak guna...mmg nak kena je org mcm ni...

CGG said...

amin:)

Kech Hidayah said...

sakit ati kan kalau jumpa orang yang tak hirau orang sekeliling.buat hal sendiri kalau tak kacau orang takpela kan.ini tidak.menyusahkan orang lain.takde kesedaran sivik betul!kalau la dapat tendang masuk laut memang syok sangat kan.hehehe

miss lolly a.k.a luvfareda said...

mmg budus. hehhhhhhhhhhhh.

benci sikap manusia camni

beautiful_rose said...

tu mmg jenis manusia pentingkan diri sendiri la tuh.

faRa_diLa said...

dia saje nak tarik perhatian kau la tu. haha.

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!