nuff header

Sunday, February 6, 2011

hai hai bai bai

Cuti 4 hari berakhir suda
hari ni bakal menyaksikan kepulangan aku ke Pulau Langkawi semula
esok pula..kerja kerja menanti tanpa jemu
aku pun takleh la nak jemu kan
ramai lagi nasib anak bangsa belum terbela


singkat sangat aku rasa cuti empat hari
siang berjalan jalan bersoping berknuri
malam..ajar tusen plak..nak wat cane..ada org request...lagipn berbayar kan..bukan free...
siyes amatlah penat... takpelah..dapat jugak la cover blk duit aku bersoping soping tu...hehe...


dua tiga hari ni...mood nak update macam siput sedut
bukak...baca komen..jenguk blog2 pebret sket..
komen kalau rajin...kalau tak aku blah aje...

ape la nak jadi
takkan nak tutup ajek macam da ramai membe blogger lain buat...
takleh takleh...aku sayang blog ni...
errmm..takpelah...cube je la kan bertahan selagi mampu...
kalau readers sampai tinggal sorang je sehari baru aku tutup agaknya..
tak semangat plak kan nk berblog tanpa readers... aku bukannya jenis suka sangat cakap sorang sorang ni
kalau boleh nak satu dunia tau apa yang aku rasa.
ok tipu.itu adalah amat over....

ok lah...mau g usha encet baru..da angkut sebijik nanti aku bgitau la kat dunia macam aku sorang je blh beri encet baru kan.... lalala..

bai bai....

~

3 comments:

Anisa Hang Tuah said...

selamat bertugas kembali
(:

Azirah said...

hahahah balik2..kojo da mennt..

beautiful_rose said...

cikgu amira kembali ke sekolah..yeay!

Daisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!