nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 8, 2011

Contest Si Manis berbaju kurung by AZALIAHJSALLEH

tu mula la tu wat muka sememeh bila tengok tajuk yang tertera... ape ingat aku tak manis ke....
ececeh...orang join kontez..aku pun sibuk nak join kan... da lama plak rasa tak buat kontez neh...
skali tetibe je muncul dalam kontez memperasankan diri sniri... haruslah kan.. sape lagi nak up kita kalau bukan kita.... err... ayat da mula tunggang langgang...

ermm... msti korang tak sabar kan nak tengok betapa manisnya aku...kah kah kah.... opsss....
salah... gelak perlulah sopan... hik   hik   hikk..... sambil tutup mulut sket... ayu la konon kan...
**pengsan doplohpat jam...

saje je karang panjang sket kasik korang debar debar nak tengok aku..... tuih..... macam la takleh scroll ke bawah trus kan,..miahaha....

meh meh kita tengok betapa manisnya aku.... panggggg!!
errr


 ha..amacam..cun tak? cun tak? ok..tak perlu la kot ulang soalan tu 2 kali kan...
sape rasa rasa dia pun manis berbaju kurung macam aku,..jom join kat sinun *klik pic



dengan segala rasa gembira dan perasan manisnya...aku nak tag lagi 3 org...

mcleen
dak ana
dak fara

~

9 comments:

Anisa Hang Tuah said...

cantik (:

all the best yee

ShE iS SayA said...

pewwiitttt...!!!

beautiful_rose said...

huhuhu cikgu amira yang cun!

faRa_diLa said...

weh, kau diet ke? kureng cute dari dulu. tapi makin cantek. hehe.

gud luck. hehe.

Lelaki Ini said...

beloh saya jd calon??
hahaha

AZLIN said...

ah, tak sabar tggu esok. nanti kamu sy kasi tunjuk pic cun sy berbaju kurung lak. haha

ch!natsu said...

merah ok.. huhu~

MiSs TOrA said...

pewwittt...mira cun sehh hehe..manis sgt sperti gula =) gud luck!!!

Aiydalela said...

all the best cekgu :)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!