nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 1, 2011

Pelakon Faizal Yusof~pergi tak kembali


Salam


maut yang menjemput tak kira tua atau muda tak kira masa tak kira pangkat tak kira kerjaya
tetibe...industri seni digemparkan lagi dengan pemergian pelakon Faizal Yusof yang merupakan bekas suami Siti Nordiana.. di saat suma tengah bergumbira lalala menyambut kehadiran 2011.,... beliau menghembuskan nafas terakhir di Hospital Pusrawi KL..jam 1.45 ptg...kerana serangan jantung...



~bila mula sekolah.haruskan ayat terus menjadi karangan SPM?~

menyesuaikan dengan tema la hagaknye kan...
hoho...aku minat kot so faizal ni dulu.. mula mula aku tengok cite lakonan dia rasanya cite blok 404 kot... 
da lama kot...zaman tok nadoq kalau org kedah cakap..
lakonan yang baru2 ni pun..paling last ADAMAYA la kot.. sebab graf aku menonton tv adalah berkadar songsang dengan peredaran masa,.. arwah bleh bawak watak2 yg diberi dengan baik... nak2 watak abg polis... auwwww...cecuai yu..macam dalam cite Manja Lara.... badan taf2.... gaya cam macho...oh.aku tergoda terkuciwa..



eh....ni lah jadinya bila tak buat karangan berformatkan SPM.... melalut tak kena gaya... 

takziah buat keluarga arwah
meh...kita sama2 sedekahkan Al Fatihah untuk arwah...
semoga tenang di sana~


~

3 comments:

YobSumo said...

takziah juga buat keluarga arwah.

HonEyBuNNy said...

al-fatihah...ila pn suka dia~~~

lieya orange M.I. said...

al-fatihah
terkejut sgt dengar dia dah pergi...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!