nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 2, 2011

Bermulanya.....

 Salam....
ai sume...sori sesangat da jarang apdet blog.aku tau ramai yang ternanti nanti kemunculan entri aku yang menyengat..kah kah kah,,,,crita macam la blog ni hot gile yang amat sangat.. inilah kesan kesakitan terlampau lantas tidak mensedarkan diri.. sesi persekolahan 2011 akan bermula esok... wah... berkobar kobar tambah pulak berdebar debar..coklat bar.. graf bar.. ahhh...ape ape je lah... nape aku merasakan sedemikian rupa..?
mana lah tak debar beb...hari fes je dah ada orang nak dtg observe skola... ape nama tah.. task force kot... da lama tak cakap kat depan ni..takut gagap plak tetibe...maw naya aku...

aku tak pasti lagi bila aku akan menghadap balik blog ni...kerja melambak lagi...da lenguh tangan ni.. nulih resit la...nama student dalam register.. lengkapkan profil student..lengkapkan buku rekod mengajar..sediakan Rancangan Pengajaran Tahunan..kalau boleh nak siapkan sume minggu ni gak..takmo tangguh lagi;..


 sori ye kalau aku tak g blog korang lam masa terdekat ni,,insyaAllah..ada masa aku jenguk...sebab membaca blog korang adalah terapi bagi aku..buat aku senyum...buat aku nangis...buat aku rasa aku tak keseorangan.... Selamat Menjalankan Tugas pada sume cikgu cikgi seluruh Malaysia......

Sekian :)
~

11 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

selamat tahun baru

Anisa Hang Tuah said...

cik pepel..semoge ceria2 yee
kalau ade mase blog2 la lagi..
nis akan terjah!

miss lolly a.k.a luvfareda said...

hehehe :0

take ur time dear :)

ashie023 said...

mensedarkan diri?whahha....
task force pekebende plak tuh???ape awal2 dah mari pantau...grrr ngeri...

selamat kembali ke sekolah dan slmt tahun baru 2011...yippie!!

CGG said...

lama cgg tak dgr cite kamu..
update la selalu ye:)

HonEyBuNNy said...

xpa cikgu..kami faham..hehehe

~LP Lum~ said...

salam miera~

hehehe.. cikgu math yang ganas telah msuk mengajar.. murid2 sekalian sila tumpkan perhatian kalo kalian xmo kena smackdown dek cikgu yang ganas tapi ala2 ayu gitu... =)

selamat kembali ke sekolah miera... ^.^

sebelas said...

hehehe :0

take ur time dear :)

keh keh keh..ciplak komen dari lolly..larrikkkk

AZLIN said...

da pegi alor setar..tapi tak sempat ke langkawi

lizz said...

happy new year!!! hehehe. buat mana yg penting dulu ;)

KizZ said...

Hepi new year..juz rileks okay...take ur time then manage all the duty muty..hihi..


untuk comment box,
Jom sini,
Back To School

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!