nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 1, 2011

1.1.11

Salam
sekali lagi aku ucapkan 
SELAMAT TAHUN BARU 2011

hari ni proses pendaftaran pelajar tingkatan 1,2,3,dan 5 berlangsung kat skola
sangatlah kesibukan... sampai tak sedar masa yang berlalu..
yang aku tau..masa tengok jam je...da kul1.30 ptg..
dan baru aku teringat aku tak makan pape pun daripada pagi tadi
aku naek bot kol7 pagi..sampai langkawi kul8.10...terus nek teksi ke skola...
sampai je terus melaksanakan tugasan..

terasa tahun 2011 bakal mencabar buat aku
aku akan cuba yang terbaek untuk tahun ni
1.1.11
angka yang cantek untuk memulakan tahun yang cantek bagi orang yang cantek macam aku
ok.sila lempang sekarang.
bai.


Salam

~

2 comments:

Anisa Hang Tuah said...

semoga tahun ini akan membuatkan anda sentiase besemangat
(:

~LP Lum~ said...

salam miera~

smga taun nie akan lebih baik tuk kamu walaupun mencabar... =)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!