nuff header

Friday, January 21, 2011

Contest blog paling cantik, comel dan kemas

tengok tajuk je da bleh tau yang aku dasar perahsan dan tak mensedarkan diri
ada hati nak join contest cenggini gak kan
padahal satu kategori pun rasa macam diri ini tidak terlayak
tapi demi menjaga hati si adik manis yang telah bersusah payah mengetag aku
aku menggagahkan diri menjoin jugak ini contest
*cececeh..ayat nak kaber..padahal mmg nak join..tp taknak la nampk mcm perahsan sgt kan...

hadiah baju...sape taknak...rugi wo...mane de org nk bg pree preee....

syarat -syarat penyertaan adalah seperti yang termaktub di bawah ye..



  1. jadi follower FARZANA FARZANTO.
  2. peserta perempuan digalakkan. kerana hadiah disediakan khas untuk blogger perempuan. kalau lelaki nak masok boleh juga. kalau tak kisah menang baju2 macam kat atas ni. haha (setiap pemenang boleh memilih hadiah or baju mengikut citarasa sendiri di Pelangiwardrobe Hannah. add dulu baru boleh tengok baju2 disana)
  3. ada 3 kategori iaitu blog paling cantik, comel dan kemas. setiap kategori mempunyai 1 pemenang sahaja.
  4. buat 1 entry tentang contest ni.
  5. tag kepada 5 orang rakan blogger anda.
  6. letak banner di side bar blog anda dan link kan terus ke entry ni.
  7. setelah selesai, tinggal kan link entry anda berkenaan dengan contest ni di komen entry ni. saya akan check setiap link yang sudah ditinggalkan.
  8. penyertaan bermula pada 10.1.2011 hingga 10.2.2011.
  9. dalam tempoh sebulan ni mungkin anda boleh gunakan masa ini untuk menghias blog anda.


ermm..aku hias secara bersederhana je la kan...kita tidaklah digalakkan berlebih lebihan....over u! ngee~~

maka dgn itu...inginlah kiranya aku menjemput 5 lagi teman blogger memeriahkan contest tersebut...


~

4 comments:

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Cantek gak ni.. Ade lip lap lip lap.. Yg penting, pepel gitu.. :)

niesz said...

congrate awk.. :)

Dearie Pearls said...

bab kemas, gua leh masuk contest.
tang comel dan cantik tu gua tak ngaku.. hahahaha...

tewas!

gua sokong lu masuk..

cantek dan comel blog ini.

FR said...

muehehehe . kene wat jugakkk . all the best kak ! :D

Daisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!