nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 20, 2011

LOMPAT SI KATAK LOMPAT....

Lompat si katak lompat..
lompat lah tinggi tinggi..
cepat la adik cepat..
cepatlah bangun pagi pagi...


eceh....tingat plak zaman kanak kanak ribena dlu kan..klas ko maria...
nyanyi lagu katak sambil lompat2...

skang ni...klu dgr katak si katak lompat je... haruslah cite politik kan..
lompat parti sana...lompat parti sini...


haaaa.... kat skola pun ada katak lompat tau.....
aku pun katak juger...... tahun lepas kadet polis.. tahun ni aku mencurangkn diri.... jaga KRS plak...
tp bukan niat... sebab KRS tu da mcm jiwa aku....5tahun aku dalam KRS ms blaja dlu..siap jadi sarjan n g pringkat kebangsaan... kena la guna ilmu n pengalaman yang ada kn untuk majukn skola sniri plak..

petang ni plak jadi kes lagi.. pelajar lompat uma sukan.... da 3 tahun uma ijau.. tetibe sesukesuki nak tukar umah biru.. da la atlet..rugi la uma ijau... yg uma biru plak taktau...sudanya..si katak dilantik pulak jadi ketua rumah.. tapi apekan daya.. scra rasminya beliau dipaksa meletak jawatan dan pulang ke pangkal jalan..

aku selaku cigu uma ijau bersorak riang..... aset rumah perlu di jaga..hehe

aish... katak tak berbunyi plak arini...ujan oh ujan..silalah turun.... bleh la tidur dgn penuh kesejukan dan kenikmatan...
ada pulak yang peluk mesti lg best..oppsss...

~

11 comments:

beYLa said...

putera katak tak muncul lagi kak sbb tu tak hujan. hehe

ch!natsu said...

bile ko join KRS beb? masa kat asma kah?
samalar kita.. hoho..~
KRS mmg best..!! ngee~

Lelaki Ini said...

ingtkan ade lompat parti politik aja..
heheh

FarhanaDr said...

Puteri Islam laa cikgu.. Heehee.. ;)

afiqafiq. said...

haha! teringat zaman sekolah!

Anisa Hang Tuah said...

bebudak mmg suke tukar rumah sukan sebab tgok umah sukan lain kuat dan selalu menag
hehe

diLL said...

ihihi.. waaa.. ada yg peluk eak? so ape tgu lg.. ihihi

aleen aiden said...

hahah.sumenye pasal lompat ye. ^_^

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

ikut suka aje dia nak tuko-tuko..

zaradgreat said...

hehehe. memang popular lagu tuh. best!

bidadarihijau said...

sape yg nk peluk2 neh...ahahahaa

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!