nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 31, 2010

Bila kau ku tinggal kan.....

 Salam
baru pulang dari pertapaan
macam da lama je rasanya tak apdet kat sini
haaa...mana nak sempatnya,..
kena balik menyapu sawang n anai anai yang bermaharajalelamanja kat umah yang dah ditinggalkan sebulan setengah tu.
pastu bermeeting lak selama hampir 6 jam
dan tengah bermesuarat tetibe menerima panggilan drpd PPD Langkawi
ahad adalah cuti kerana khairul fahmi berjaya menangkap bola dengan baek dan safi sali menyombat gol yang santek lagi bergaya...

esok adalah pendaftaran tingkatan 1
esok adalah permulaan 2011
esok hari sabtu
 esok pagi kena ada di langkawi

hari ni?
aku masih kat alor setar

minggu depan?
kena balik alor setar lagi
tido dalam wad satu malam

permulaan yang mencabar untuk tahun 2011
harap dapat hadapi dengan ketabahan
dan di penghujungnya aku masih tersenyum :)

Selamat Tinggal 2010

~

4 comments:

ch!natsu said...

u r str0ng.. kan mira? hehe..
slamat thn br weh.. =)
all da best..

Anisa Hang Tuah said...

selamat tahun baru!!!

MiSs TOrA said...

CIK miera tora doakan kesihatan mira yer...pe3pn sabar yer dugaan tuhan =) nti kta befoya3 dgn kimah skali tau hehe..slmt betugas kembali jgn marah3 sgt kt student nti sakit jantung hahaha..

HonEyBuNNy said...

selamat tahun baru....;-)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!