nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 23, 2010

Senyumlah walaupun pahit


senyum.
selalu cuba untuk senyum walaupun tahu tu senyuman paling hodoh yang mampu diberi
hipokrit bukan. tapi apa pilihan yang ada? menangis meraung raung?
cukuplah hati ini yang tahu.cukuplah jiwa ini yang rasa. takkan nak ditayang pada dunia
bahawasanya hanya aku yang menahan resah di dada?

senyum.
pahit.kelat.
terus cuba.pasti ada sedikit manisnya.

senyum.
walau hati makin retak
jiwa makin lelah.
nafas penuh gundah.

senyum.
menutup duka
sembunyi lara.



9 comments:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

kak gebu suka senyum tak nampak GG...

tak gheti nak sengeh2 hehehhe

✿(^^,)✿

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

senyuman kadang2 selindung aper yg tersurat di hati..

bnyk2 sabar yer

~LP Lum~ said...

salam miera~

senyum aje.. sbb senyum nie kekdg blh menyembunyikan sesuatu yg terjd... :)
walau apa jua rasa senyuman kita yg penting kita tau apa yg dah terjd n biar ar org len xtau.. :)

twinkle twinkle said...

senyum la kunci bahagia :)

FarhanaDr said...

Selalu senyum.. Sebab paling tidak boleh tutup duka dalam hati, dan boleh ubat juga.. Senyum tu kan macam penawar.. ;)

afiqafiq. said...

kadang-kadang terpaksa senyum untuk kesenang-bahagiaan orang lain.

HonEyBuNNy said...

senyumlah walaupn hatimu di sakiti..hehhehe

baincardin said...

*Jom 'belasah Part 5' plak! ^_^

fATia said...

senyum tak perlu kata apa2 kan..hehe

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!