nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 20, 2010

Bakal Berakhir..

Salam..

Tahun 2010 bakal melabuhkan tirai..ape ayat cam karangan spm ni...erm.. tinggal baper ari je lagi nak abes thun 2010...cepat giler kot masa.. da setahun jadi cikgu...aku bersyukur kot sampai saat dan detik ni..takde lagi budak yang masuk spital sebab kena belasah ngan aku..haha...ape ko ingat aku yang nampak ayu2 ni takot ke nk belasah orang..ayu?? oh..*pengsan 2 minit.... aku taktau mana datang kesabaran aku menghadapi budak2 kat skola tu..aku rasa aku ni baran gak kot walopon aku kelihatan lemah lembut...*muntah ijo...wekk2..

tapi..mungkin naluri keibuan yang ada pada aku kot yang menebalkn rasa sabar tu..ahh...mesti korang rasa nak tekan pangkah kat atas tu kn..dari tadi dok perasan tak sedar kediri...hik..hik..hik..

berakhirnya tahun 2010..maksudnya..berakhirlah cuti aku kan..huhu... tugasan 2011 menanti..  lebih mencabar...itu harus. Jawatan bertambah2...tapi menurut sumber2 di akhbar.. guru pembantu akan diserap ke sekolah2...untuk mengurangkan beban kerja guru.. taklah kami diasak dengan keja2 pengkeranian..perkebunan..dan segala bagai.... bidang keja lebih fokus kepada mengajar...iaitu tugas hakiki guru...

ishh.... nga syok2 taip entri mmbe kol ajak tgk Tron lak...takpe lah..mmbe punye pasal... layannnnn...
ececeh....padahal aku yang menggeletik nak tengok...

~

4 comments:

Anisa Hang Tuah said...

kejap je rasenyee nak menuju ke 2011


moga segalanya berjalan lancar

twinkle twinkle said...

bgsnyaa,,dpt la kurgkan beban cikgu

Lelaki Ini said...

huhu
chaiyok2 tok 2011

afiqafiq. said...

"aku bersyukur kot sampai saat dan detik ni..takde lagi budak yang masuk spital sebab kena belasah ngan aku"

HAHA! lawak!

selamat akhir tahun 2010 :)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!