nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 25, 2010

Anugerah Skirt Londeh


Salam
macam best pulak guna laptop yang baru kuar spital ni
lancar dan berkeyakinan tinggi

semua orang sibuk bercerita pasal anugerah skrin kat tivi3..
tapi aku macam tak tengok sangat sebab penat sket
so lari masuk bilik

aku tak tengok pun aku leh dapat isu semasa gak..haha
tak caya tengok twitter,,..suma suda jadi wartawan tak rasmi lagi tidak bertauliah
jadi tak payah tengok tivi pun takpe
cume kurang best sebab tak tengok sniri la kan

arini kurang mood sket sebab penat
mak sedara datang rumah
pagi da tertonggeng tonggeng kemas uma sume
malam sibuk masak la pulak..pastu kena basuh pinggan yang menimbun tu
nak tengok anugerah skrin pun da tak semangat
nak tengok pulak baju baju dorang
yang singkat bawah... yg londeh atas..
yang ketat tapi tak shekshi pun..
ahh...takde nafsu.
nak tengok farid kamil? kalah.nak watpe
kesimpulannyeee.. aku yang taknak tengok
jadi aku mewujudkan segala alasan yang agak agak munasabahsarawak..

oleh itu
sekian
meri krismas pada yg bragama kristian


~

6 comments:

Anisa Hang Tuah said...

hampeh anugerah skrin kat tibi 3
sume tayang bahu & ketiak

waaaa

ashie023 said...

x tgk pun..xde tv..ahahhaha..

FarhanaDr said...

sakit mata.. datuk aziz satar pun suke je nengok.. huhu..

Lelaki Ini said...

hahaha
tak tgk juga!

Pendekar Berkuda said...

sama dengan ashie023,
tak tengok pun sebab tak minat...
layan blog lagi menyeronokkan... hehe...

HonEyBuNNy said...

ila lagi syok....xtgk lgsg..heheheh

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!