nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 26, 2010

Tido setahun | Persediaan musim mengawan


Salam
harini pestaim setelah sekian lama aku tak tido siang
aku memang susah sket nak tido siang siang ni skang
kalu zaman dedolu jangan tanya la kan
tak bagi tido pun aku nak tido

balik je dari rombongan pengantin sepupu aku tadi
aku terus cari katil
memang tak boley handle lah
yang aku peliknya
makhluk sekor yang tak pegi rombongan kenuri ni pun tido tak sedarkan diri


daripada aku nak tido dia pun da start nek atas katil
pastu aku terjaga dia tido lagi


aku bangun da mandi sume dia tido lagi





hoi hoi..,melebih la tu
bukan nak tolong mengemas rumah ke ape ke...
bangun bangun wat bising nak makan
pas makan




TIDO LAGI!!

ape punye kucing daaaa.....
sekali tadi pas bangun tido dia kuar..
men kejar kejar ngan kucing btina mane tah..
patottttla...kumpul tenaga rupanya..
hahaha

~

5 comments:

HonEyBuNNy said...

hahhahhaha...hari tido sedunia...asyik tido je....mcm kucing ila gak....hehheh

@mi_RuL said...

hak3...kucing jntan..besa la...kna kmpul tnaga....

FarhanaDr said...

Wahhhhhhhhh.. Dasat tu.. Tapi lagi dasat komen amirul kat atas ni.. Keh keh keh.. :p

Aizuddin Hanis said...

ni msti penat mengusya kucing betina ni

AZLIN said...

akan ke alor staq diz 31 Dec..hoho

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!