nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 10, 2010

minum kopi..satu cawan..


pukul 3 pagi
tidurlah intan
esok bangun pagi
minum kopi
satu cawan

*****
da dua malam aku macam ni
susahnya nak tido
zaman u boley la wat perangai kelawar tuh
malam melewaq
siang tidoq
tido lepas subuh
tengahhari tengok dunia

kau dah kerja amira
bukan zaman kuliah kau boleh ponteng ponteng
bangun.tengok jam
kul 10
kelas..kul 9
eh.kelas da abes
tido balik
kkkrrooohhh~


sekarang
kau kerja


bangun 6.30
alamak.
sekolah!
7.30 punch card!

zaman kuliah
lambat setengah jam
masuk kuliah wat muka toya
"sori prof"

zaman kerja
lewat seminit
merah la jawabnya
berani lak nak kata kat pengetua
sori puan..
keta rosak!
jadah kau
uma dalam sekolah.
huh..

mencarut pe tah pagi2 buta neh,.
bahana da lama tak buat keja berjaga2 di malam hari la ni
aaaahhh
stres.
keje byk menanti sok
mata
tido pliz.

4 comments:

beautiful_rose said...

try minum susu mybe mata boleh mengatuk lepas tu...

apan lee said...

haha.mier asal xkira bape ekor biri2 dlm kandang.berkesan kot.

CGG said...

apa yang difikir tu dik sampai susah mau tdo.

minum susu:)

~LP Lum~ said...

salam miera~

ahaks~ akak kalo xblh nak tido akak akan baca buku msa study dlu.. sure ar tido ngan sekejapan.. terutamanya buku tuk subjek tamadun... ^.^

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!