nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 9, 2010

Misi Penghantaran Pulang~


Salam

arini ni bizi giler...
daripada semalam asek menanda ketas jek..
pagi tadi paper 1 math lak berlangsung
sungguh aku teruja kamu tahu..

pertama : ada pelajar kelas pertama yang dapat 95%.. ai laike..

kedua : rmai pelajar kelas pertama yang dapat A


ketiga : 3 orang pelajar kelas kedua terakhir yang bak kata orang kelas tu campak ke laut je lah..
dorang LULUS!!!!!

~alhamdulillah~

soalan agak susah bg tahap dorang..
tapi aku percaya..
apa yang dorang dapat adalah hasil usaha dorang
aku cuma curahkan apa yang mampu je
aku harap tahun depan dak 3 orang tu dinaikkan kelas
n tak duduk lagi kelas campak ke laut tuh..

(notakakitangankepalalutut : sekolah ni adalah sekolah ketiga tercorot di kedah)

***
esok bakal melalui hari yang sibuk lagi..


pagi nak menghantar si putih ku pulang ke tanah besar
yeeeehaaa..
cuti sakan lah nanti ngan keta sniri...
apa lagi..pusing mesia ah!
tuih!
duit berkepuk ke yang nak pusing mesia tuh...

erk.ok mendiamkan diri.



hah...tibe tingat kes dak kt skola td..

sorg cikgu tjumpa button badge ini


ats meja sorang dak skola..

cikgu tu lapor kat aku coz dia malas nak layan kot...
haha..

aku : ni sapa punya?
pelajar A : bukan saya punya..
aku : abes tu macam mana boleh ada pada awak...?
pelajar B : kami jumpa tepi jalan
aku : jalan mana
pelajar B : kat dalam sekolah ni la..
aku : memang la...tapi kat mana..awak ingat skolah awak ni kecik ke..
pelajar : depan kelas 4K  cikgu..
ahhh..malas aku layan lak..
nak balik dah ni..

awak tau tak apa maksud ni??

dua angkat bahu.

WATDER LA KORANG NI!!!??
KALAU TAKTAHU TAKYAH LA AMEK..
NAK NAK PULAK BUKAN ELOK PUN MAKSUDNYA...
SEBUT TAHU!
MAKNA KE LAUT!!
apelaaaaaaaaaa,,,,,

eh.eh..ape maksudnye?
ngeh!~

oklah.bai.
sambung tanda ketas sivik lak..
salam

3 comments:

~LP Lum~ said...

salam miera~

ahaks~ bdk2 miera... :)

ps : kertas nie sy xmo rasuah cikgu laie mcm semlm... ^.^

Aini Ahmad said...

bila bleh naik keta kak mira ni???? huuu....

mier@merr said...

kak lynda : hehehee..

aini : mai aloq staq!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!