nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 24, 2010

Meh tengok blog cantik


Salam
korang penah dengar tak yang
"beauty is pain"
eh..betolkah?

sakit la jugak kan
bila selera tengah membuak buak melimpah ruah
sampai nampak selipar jepun pun rasa nak makan
itu bukan selera,..itu nafsu la makhluk..

tengah baik dok usha cheesekcake yang tebal 10inchi tuh
tetibe tingat
alamak
lemak...kolestrol...
no..no..tak buley..nanti gemuk
ok..pendamkan hasrat.
nak kurus and cantik punya psal kan..


sanggup lak tu g beli biutipul primium tu kan
ikat ketat sampai jalan pun da rasa macam itik
tegak dada ke depan..tonggek montot ke belakang
stakat yang aku dengar..
ia adalah menyakitkan.

dan aku tak pakai
sebab takde duit nak beli biutipul
haha
takde kaitan lagi.

sanggup minum susu soya HDII yang rasanya macam
erk...takleh nak terangkan...
tapi nak cantik punya pasal
telan la jugak kan
dan yg ni pun aku takwat
hehe....

sanggup sapu minyak atika beauty sampai mengelepar panas
takpe..tahan..tahan
nak kurus punye pasal...

erk...yang itu aku...


ah....yang penting.. no pain no gain
yg mmg dianugerahkan kurus dan santek
muka licin takde jerawat..
bertuah la badan kan...

tapi ai rasa ai cantik je
miahahaha
panggg!!

daripada susah payah cantikkan diri
bek cantikkan blog je lah
dapat jugak award
hehehe

tengok tengok


cik tora bagi ai award ni
jangan jeles k
haha
padahal ramai je kot dapat

tapi harulah kena jawab soklan dulu kan
jawab je lahhhh

1.berikan 1 nick name untuk sy 
 tora mora..boleh?hee

2.ucapan untuk pemberi award ini 
selamat berkonvo :)

3.berikan 6fav artis / singer / group yang korang minat 
 - ramli sarip
- seripah aini
-pahrin ahmad
-  awie ~sebab lagu iris ajek
- norish karman
- adi putra. eh.
siap suda
punye la panjang mukaddimah nye..

6 comments:

~LP Lum~ said...

salam miera~

hehhee.. igtkan nak citer pasal tips kecantikan... :)

meo said...

nak gak!

LORD ZARA 札拉 said...

adi putra?

huh!

eyeshield21 said...

adi putra aku minat lagu kehidupan jerk.. hahaha

beautiful_rose said...

adi putra ensem2
tapi sudah berkahwin....huhuuhuh

MiSs TOrA said...

hehe tora mora pn oke gak tp kn tora ada nama br lagi tau skrg..kak dora hahah..bdk mana tah pgl lagu tu =) tq miera =) jom p konvo tora hehe

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!