nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 24, 2010

laju lagi..laju lagi.... ahhhh.... wekkk!


Salam

hari ini adalah hari indah sebab berjaya memenuhi impian di hati
nak tau tak? angguk dulu pliz..
ok..tepuk tangan dulu sempenan meraikan kejayaan memenuhi impian
banyak cekadak la pulak kan
ok ok...stret to da point

tengah hari tadi
aku g nonton unstoppable
da lame kot citer ni kuar... awal bulan 11 lagi
ni dah nak sampai ke penghujung dah
erm...aku memang lemah kes nak wat review neh
overall..aku memang amat suka
tapi siyes citer ini adalah penat
tak penah lagi aku rs aku tgk dengan penuh semangat sampai tak sandar pun kat kusi wayang tuh..
saspen woooo...klu mende jadi kat mesia
agak2 leh handle tak?

erm..renung2 kan...
tapi jangan beramal lak ye
citer jek pun...

abes tgk wayang td
aku trus g opis mak aku
kan aku da cakap semalam aku nak bererobik...

semangat besi perwaja neh
bab bab nak menggedik memang aku suke
dasar gedik..nak wat cemana kan...

kiri kanan kiri kana
depan belakang
lompat kanan lompat kiri
laju lagi laju lagi

dan dengan tidak semena-menanya..
aku berlari ke sinki
dannnnnn
uweeeekkkkkkkkkkkkk~!

huhuhu
makanya
ucapan ini aku tujukan khas kepada diri seniri

'bingai la ko!! dah tau nak pegi erobik...jadahnya yg ko g minum air gas masa nengok wayang tuh... dah tu...sempat la pulak g bantai serba sedikit ayam pakcik rambut putih tu.. mana la tak kuar sume mende alah tuh.....haish....sila janji pada diri takkan buat lagi"

hah...korang paham tak aku carut ape tuh?

berkobar kobar lak aku rasa nak mengurangkan lemak berinci inci neh..
huhu...
bukak sekolah nanti pakai bju baru la..

pluppp..
alamak
awan atas kepala da meletup
angan angan je lebey kan..

hehe
bai!~

4 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

saba2 iye...

twinkle twinkle said...

lain kali beringat ingat ye akk :)

Faarihin said...

hahaha.. pengajaran tu... (^__^)

HonEyBuNNy said...

hehhehe..faham2 apa yg di cakapkn..ihihi

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!