nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 5, 2010

nasib baik bukan bom!


salam

tadi aku pergi bersopping2
bermula daripada jalan nak kuar taman aku pun aku da mula pening pening itek
manusia bertebaran di jalan raya
haha
ayat pe tah gune tu...

layan sudeh...
sampai je kat pacific aloq staq..
aku da mula pening pening gajah
mane tak nya..kuar kul12.30..
parking da konpem fenuh..
aku men taram je parking...janji tak kaco jalan orang

masuk je dalam sopping mall
ahh..tulun tulun..tak nampak jalan..
mane datang sume manusia manusia neh..
belum cuti raya la!!
adoi... ingatkan da dekat raya barunak sesak
ni lagi seminggu nak raya...
sesaknye tak hengat,,.


haha...saja je hiperbola
padahal kat kl nun lagi la sesaknye..

tapi memang penat la sopping ramai ramai neh
barangnye 1 2 je
nak beratur berjam jam
nak dijadikan citer
tengah baik punye beratur..
tibe tibe........

KELEPANG!!!!!!!!!!!!!!!!

uish...boleh luruh jantung den
sib baik la aku tak tertiarap
mana la tau..
ada orang baling bom ke... 
punye la kuatnye bunyik
amoi depan aku da merah merah muke terkejut
ntah ape je dia melatah tuh

nak tau bunyi ape??


haaaaaaaaaaaa

sekali patung da penat pose da....
pengsan secara bersendirian

kuat weh bunyi...
mau tak..kuak lentang atas lantai...
cian patung tu weh..
kene berdiri pose2 cengginih..maw la pitam...



haha....
nasib baik bukan bom~~

minggu depan da ramia yang pulang...
yeay!

6 comments:

LORD ZARA 札拉 said...

hehehe~

nasib baik~

kalau tak, dah masuk tivi dah~

CT said...

hahahah.....sib baik patung ::))

twinkle twinkle said...

sesaknyaaa

nabilah said...

patung pun tau erti penat..hehe

fara said...

ngahahaha~
kaki patung tu dh lenguh kot :P

pisau belati said...

semua sudah membuat persiapan awal
hanya aku saja yang tidal memperdulikan bila tiba waktu itu.

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!