nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, September 4, 2010

daripada saya..untuk anda~


salam
ai sume

amacam pose?
masih ok?
persiapan raya?
baju raya berapa pasang?
kuih raya da siap?

haha..
rasa macam tulis kad raya zaman kanak kanak ribena dulu lak kan
ayat nak skema abes
da tu
jangan tak tau
siap berpantun pantun

pecah kaca pecah gelas
suda baca harap balas

dan satu lagi
pecah kaca pecah tong
suda baca harap gantung..

hihi..
tapi pantun skang lagi pendek

saya dah folo awak
folo saya balik yer..

hehe...jangan mara haaaa~~

setakat nih aku baru dapat 2 keping raya
dua2 daripada students
ermm...kalau dulu..
berlumba lumba ngan kawan kawan
sape dapat kad raya paling banyak
dialah menang n paling hebat
tapi skang neh nak lawan pun malu
kalah tanpa bertanding je lah
2 keping ajek

haha
aku pun tak bagi kat orang dah
aku sekadar mengikut arus teknologi
kad guna emel
tag kat pesbuk
bagi kat blog
hehe

erm...sempena hari raya yang bakal menjelang neh
hendaklah aku menitipkan kad raya yang tak seberapa


design berjam jam
tapi hasilnye ni jek?!
kehabisan idea dengan tiba tiba
tak puas ati
tapi da tak kuasa lak nak teruskan usaha
korang sudi2 la terima yer... :)

aku bagi kad raya nih untuk suma yang sudi menyinggah,,yang sudi folo.. yang sudi baca blog aku yang tak seberapa ni...

salam~

13 comments:

twinkle twinkle said...

tahun ni xdpt kad raye lgsg,,lagi sedih :(

Lelaki Ini said...

wah..
awalnye nk wish2!
hehehe

tweety suwitt said...

cantik 'kad raya'... =)

selamat hari raya...:)

Fello Ariza said...

thun ni mmg xdek kad raye :|

Lady Giggle said...

suwit nye kad raye ko..aku tadek seni ah nak wat.. aku tampal muke wonderpet je la nnt.. ekekeke..

slamat hari raye mira..

hans said...

xbuat apa lagi pun
hohoho

P/S : Jom Makan 'SAQ'

HonEyBuNNy said...

mekasih bagi kad raya...ehhehhe...ila raya pertama kt kedah..raya ke 2 dah balik kl la...coz raya umh nenek sini lak....lau sempat..raya pertama la..hehehhe..mai umah gk...kt tmn sri gunung...dekat ja pun kn...heheh

miss lolly a.k.a luvfareda said...

alaaa, l0lly bawu dapat 5 kad ghaye. sikit je kan ?


dulu2 puluh2~

cIk JanNah said...

tahun nie belom dapat kad lagi..tengah tungu sape lah sudi nak bg..hehe..

nice la ur kad!
:)

cIk JanNah said...

tahun nie belom dapat kad lagi..tengah tungu sape lah sudi nak bg..hehe..

nice la ur kad!
:)

nabilah said...

thanks...dapat kad raya....:)

hans said...

eh
duit raya den xada?

meh komen kejap pasal iklan raya tv3 yang baru nih

P/S : Iklan Raya Aidilfitri TV3 Tahun Nih Macam Ada Tak Kena! Ini Bukan Hari Natal....

Amir Izzat said...

salam cikgu..bagi amir ke nie..hehe...

taun nie..tak dapat kad raya..tak pernah dapat raya...huhu..

cikgu sorang je sudi bg..cantik! hehe..amir amik ye.

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!