nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 5, 2010

header kini bertema aidilfitri..


salam
hai sume

terima kasih pada yang masih sudi membaca
karutan aku yang semakin hari bertambah  unsur unsur repekan

da ramai yang mula bercuti ye skang
termasuk la aku nih yang da bertapa kat uma sejak ari kamis ritu lagi
hihi...

nak kata tak banyak keja
banyak aje
tapi memang tidak boleh termasuk dalam senarai calon gadis melayu
sebab tahap kemalasan bila berada di rumah adalah meningkat..
hahaha...


erm... tapi nak kata malas pun tak malas jugak la
ada la jugak rajinnya aku
korang tak caya ke aku rajin...
haish...terbaek dari ladang punya rajin nih..
lalala~~~

nak tgk buktinya?
apa yang aku rajin?
haaaaaaaaaaaaa.... sila tengaok header aku..

tadaaaaaaaaaaaaaa!!
header kini bertukar mengikut musim dan tema
kalau merdeka... merdekalah header...
kalau raya...apa lagi.. header berhari raya lah kan..
aku pun tak ingat da bape kali tukar dalam tahun 2010 nih

tapi setakat yang masih aku simpan..yang kat bawah ni je lah..














dan yang terbaru sekali...
seperti di atas sana nun~~

ye la..kat bawah ni pun boley juge..
aku tau korang malas nak scroll ke atas
aku pun bukan rajin sangat..hehe



santek tak?
ahhhhhh..
tak kesah la santek ke tak..
janji aku puas hati
aku da cuba yang terbaik dengan titik peluh aku seniri
eh..berpeluh la pulak kan..
tak tak..
dengan tulang empat kerat aku..
hahaha...
okeh la..
nak pegi layan step up 3 la plak..

tata titit tutu...
salam

5 comments:

ibu WaWa said...

rajinnya mier@ tukar header blog...
tahniah!
cantik header aidilfitri ni.

LORD ZARA 札拉 said...

gila rajin hang~

=)

twinkle twinkle said...

ceria header ni ;D

hans said...

wah
semangat tuko header tu
hehehehe

P/S : Aku Maluuu

HonEyBuNNy said...

cantik sgt2....rajin sungguh...warna warni..mcm adilfitri sudh..ehheh..suka2..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!