nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 3, 2010

rumah manis rumah!


salam
ai sume
selamat hari raya!

eh..
belum lagi kot...
lokasi semasa adalah di rumah
tapi manis tak manis sangat la sebab perlu membasuh kereta yang terkena air masin
teruja sebab sx4 kini akan meluncur megah di alor setar..
haha... seperti ikan yang bebas dari aquarium
seperti burung yang bebas dari sangkarnya
seperti kambing yang terlepas dari kandangnya
begitu juga sx4 yang keluar dari pulaunya
yeeeehaa...!



misi membuat kuih raya di rumah dibatalkan
sebab aku da siapkan kat langkawi lagi

haaa... meh kita jenguk2 dapur cik miera :)

kuih raya yang pertama
adalah
biskut sarang semut





next!

macam bese la..
ALMOND LANGKAWI~
Haha







sape nak order untuk raya tahun depan?
lalala~~


ada lagi 3 jenis yang tak di display kat cni
sebab terlupa nak amek gambo..
yang da siap dimasukkan dalam balang ade la...

:)
cam best jek wat kuih raya seniri
tapi thn ni mayb tak buat biskut cornflakes
sebab kuih raya kat rumah da melimpah ruah... :)

hokeylah
maw mencuci sx4
tata~

salam.

7 comments:

diLL said...

sgt chantek sis! ailikeee.. bestnyew.. jeles3.. ;p

nabilah said...

sangat sedap kuih2 ni semua...tergoda bila tengok..

ibu WaWa said...

sedapnya! pandai mier@ buat...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

nak kena singgah raya ni

twinkle twinkle said...

rajinnnye wat kuih raye :D

hans said...

sedapnya almond tu

P/S : Nak Buat Kejutan Tapi Tiba - Tiba....Hahaha!

pisau belati said...

bonus seorang wanita adalah
berkebolehan memasak.

selamat hari raya...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!