nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 19, 2010

Ya Allah...apalah dosa mereka :(


salam

hai sume...
tadi g blog cik cahayachenta
tengok video ini
sangat menyayat hati




apa dosa dorang
sayu wei hati
sampainye hati orang yang buang tu!
eh..orang ke?
ada akal la ek?
huhu
letak kat lutut agaknye pale otak tu

kalau taknak sangat
pegi lah bagi dekat orang
takyah buang
da la pembuangan dengan cara yang kejam
kesian oke!


6 comments:

beautiful_rose said...

sayu hati aku...
hari2 cerita pasal buang bayi jerk.entah apa la nak jadi dengan generasi sekarang ni.maksiat bagaikan permainan saja.dapat hasil,buang merata2 macam buang sampah. =(

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

dah tak ada akal fikiran dah dorang semua ni..

tak sampai hati nak tengok..

bidadarihijau said...

tiap2 hari ade kes buang bayi....kesian baby tu

Pocket said...

erk,
pocket ada ...
sorang...
dua orang...
tiga orang...

eh!!?
mahu nam tujuh orang jgak yang dah kawin tiga pat tahun pun masih belum dianugerahkan anak laki mahupun pompuan.

pocket pasti.. diorang lagi la sayu tgk bayi kena buang gitu..

are roLL said...

ni satu lg tabiat manusia...da buat hukuman mati pn msih buat lg...xtau la cmana nk buat gn manusia2 cmni...majoriti org melayu lak tu...

ezzu said...

kesian nye lh.....
ape dosa knk2 nie....
ibu bapa yg x bertanggungjwb nie....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!