nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 29, 2010

terima kasih daun keladi | pose2 ni best gak dapat makan nasi ulam n sayur keladi.


salam
hai sume
sedar sedar tak sedar
kita da hampir ke penghujung Ramadhan

erm..
mau berbuka apa yek hari nih
cemus lah aku
cemus!
asek makan mende yang sama
tu lah
suh masak malas..hoh!


erm..
masak memang malas
tapi blogwalking rajen
hik!
siap dapat award
hak2

thanx yer miszTERRA

tgk..tgk...
ini la award yang saya dapat

tapiiiiiiiiiiiii.......
saya pun malas jugak nak jawab soklan..
haha..boley ke gitu??

hmm..untuk tidak menghampakan pemberinya...

meh aku jawab soklan2 neh..




1. Apa yang bermain difikiran you all sekarang ?
duit kete tak g bayar lagi... angkat sumah belum lagi...ahh..banyaknya nak kena wat esok...



2. Apakah nama samaran you all ?
~~~miera @ merr



3. Berikan 3 orang yang you all sayang ?
~~~mak
~~~abah
~~~enche pengarang jantung~



4. Panggilan untuk sidia .
~~~abg... kalau gedik2 sket pnggil b..kadang2 ngade2 panggil papa... suka ati aku jek... hahaha
tgh marah panggil atok.. wekk~
malu plak aih...
*blushing* 



5. Hadiah yang you all impikan dari seseorang yang istimewa .
~~~cincin kawen..haha..
sayang.. baca pliz..tak jauh da ni bezday..lalala~


6. Blog mana yang you all suka visit ?
~~~tengok di side kiri..musti baca~


7. Tag kan kepada 5 blogger you all .[wajib ambik nie!!]


1-cheqna
2-semut ijau
3-amir izzat
4-fza
5-azwandy




DONE!!


yeay!!

4 comments:

Azwandy Bin Muhamad said...

salam..

thanks bg award ni..

cheqna said...

gulp..
err..
ok thankss

nabilah abd rahman said...

tahniah dapat award..:)

Amir Izzat said...

salam cikgu..Wah..Terima kasih..hehe..amir amik award je tapi amir tak buat entri..boleh tak? hikhik

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!