nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 4, 2010

hati saya sangat baik hari ni

salam
hai sume
da tengok video

Sinta dan Jojo Keong Racun?

haha
takde kaitan
abaikan oke

suda makankah belum?

aku?
haruslah belum
lapa.lapa.lapa...

tapi sebab perut je lapa
tapi hati tengah baik
maka aku rasa macam nak memberikan penghargaan yang tak seberapa neh



oke
award ini mahu kuberikan untuk dorang yang smemangnye peramah tamah
yang mana kalu aku baca stori dorang
maka aku memang aku rasa nak pegi baca lagi
sebab perasaan tidak jemu
ayat dah mula kelaut sebab kelaparan

okeh
sebagai tanda terima kasih aku kat korang yg sudi time award ni

maka aku menghadiahkan
2 soalan yang amat mudah


1. Nyatakan tujuh perkara tentang anda.
2.saya suka kaler ____________.

~berikan ini kepada 3 rakan anda~

tapi aku sebagai tuan tanah kedaun nak bagi lebih
haha

dengan ini
award ini daku berikan untuk

1.hans
2.kak linda
3.kak sha
4.drFarhana
5.nabilah
6.kak lynn
7.kRina
8.mcLeen
9.iela
10.cikgulagula
11.cik tora

8 comments:

HonEyBuNNy said...

mekasih...nanti ila tima...toche2....heheh

~LP Lum~ said...

salam miera~

ahaks~ 2 soklan tapi jwapan nya pnjang... :p

akan akan jwab nanti eik... thanx ya.. :)

nabilah abd rahman said...

thanks ye miera..terharu..sob3..hehe...

AZLIN said...

hehe..thanks cik mierra..xsgka lak mcleen tomei pun tersenarai sama. kita pun ska baca blog awak.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

aku ada sedikit kompius tara paham

AZLIN said...

haha..nk jawab soalan cik miera

saya seorang yg
1.tomei of cos
2.santek sila wat2 mengerti
3.cun (bajet saje)
4.ska gelak terkekeh kekeh
5.mudah hangin
6.mudah touching..auch..
7.baik hati..haha konon

saya ska kaler MERAH

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

timaseh..timaseh..timaseh..

syommel sangat..

MiSs TOrA said...

waaa tora terharu lak dpt awrd ni huk3 hehe..tq sgt ye..cute award tu i like ;p moga ceria3 salu ye ;p

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!