nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 3, 2010

penah tak korang rasa..............





penah tak korang rasa
korang sayangggggggggg sgt kat dia



penah tak korang rasa
pedih bila dia sedih



penah tak korang rasa
korang yang lelah sedangkan dia yang kepenatan



penah tak korang rasa
nak senyum je bila dia happy




penah tak korang rasa
sepinya hidup bila dia sibuk




penah tak korang rasa
dia tu penting sangat dalam hidup korang


aku baru dapat rasa suma ni
sejak setahun yang yang lalu



dulu dulu
dengan yang lama
tak penah rasa


mode : risau
semoga dia pulang dengan selamat




10 comments:

FarhanaDr said...

Hmmmmmmm.. Rase yang kalau dapat mesti kita akan hargai.. Heehee.. :)

cheqna said...

salam
hargai perasaan itu
bukan senang untuk rasainya..
moga sang kekasih selamat..=)
salam ziarah..

mr.syazwan said...

pernah

apa yg leh kite buat hanya terus berdoa spy dia selamat..

beautiful_rose said...

rindukan buah hati ya? =)

Nurul Ain said...

mira gedik...hehehe

AZLIN said...

haha..penah-penah..doakan dia selamat

HonEyBuNNy said...

ya..sy pernah rasa semuanya...ngeh3....moga si dia selamat...;-)

hans said...

insyaallah
selamat punya

P/S : Anda Semua Dah Daftar Sebagai Pengundi?

~LP Lum~ said...

salam miera~

hehehe.... biasa ar tu dik.. adat bercinta.. nak2 insan tu terasa mcm ngam aje ngan kita... :)

Mohamad Nur Hidayat said...

pernahhhhhh...keke

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!