nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 13, 2010

Tom Raja Farah diserang!





sapekah?

aku baru taw pasal
Tom Raja Farah tu ari ni
gila tak hap tu det aku ni dalam bidang hiburan
sangat cetek pengetahuan isu semasa

g sana..g sini
cbuk cakap pasal ni
adoi
aku nak p cari biodata beliau dulu lah
haha.
gilo siap maw cari biodata


hemm.merata riti cerita serang.
takot ai taw.


berita selanjutnya

DI SINI

4 comments:

Lelaki Ini said...

kesiannya...

dotblogspotdotkom said...

pakcik pun tak paham.... nape le susah sgt nak selesaikan masalah... report je encik pulis... lps tu tunggu je tindakan encik pulis...

nak gaduh² tu buat pe... memalukan orang melayu dan kalau beragama islam.... memalukan org islam je.....

ntah le... yahudi tepuk tangan.... ntah le...

~LP Lum~ said...

salam miera~

hehehe.. akak pun xkenal sape minah nie.. semlm masa bca paper baru tau.. kalo ar, dia xkena belasah, sure smpai skang org xkenal dia... :)
ada hikmah gak dia kena belasah nie... jadi popular jap... :)

hans said...

tom raja farah?
sapa?

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!