nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 13, 2010

giler howt tom raja farah tuh~


ingat post aku sbelum neh??

ala..
yang citer pasal artis tu la
mane la penah aku wat citer pasal hartis kat cni
tetibe jek
aku tingin nak cbuk2 letak jugak
ai tak suke gosip atris yu
haha


glemer jugak kan tom raja farah tuh
traffic nek mencanak
dekat keyword
nama dia aje memanjang
haha

takde plak ek yang search nama nurul amira
lalala~~~
giler tak glemer aku neh
oh..perlukah aku glemer?
jeng jeng jeng


ok
keje banyak tak sedar diri

itu yang amencarowt tah pape neh
bai.!


****
aku igt aku je yang tak kenal
nasib baik ada yang seangkatan

2 comments:

~LP Lum~ said...

salam miera~

hehehe... tau xpe... :p
kita memang seangkatan... :)

FarhanaDr said...

Kenal tapi sebab tak popular kureng kenal.. Haha.. Tapi skarang snang, sume dah kenal.. :p

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!