nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 28, 2010

Kalau suda sayang..sumanya manis belaka~




hari hari yang dilalui sungguh indah
biarpun jauh di mata
tapi dekat di hati

penat seharian bekerja hilang
bila mendengar suara si dia

oh
mode adalah rindu
jadi sila abaikan pernyataan di atas



****

hari ni berlangsungnya
MAJLIS SEMERBAK GEMILANG
ataupun secara umumnya
dikenali sebagai
hari anugerah cemerlang
@
hari penyampaian hadiah

kesibukan melanda

selaku ajk unit sambutan rasminya
dan ajk unit perasmian secara tidak rasminya
aku perlu berada di pintu utama dewan
dan juga di belakang pentas
dua tempat yang berbeza

huh~
kurus ai arini taw
hahaha



sambutan berjalan lancar
kompang dimainkan dengan baik pada waktunya
gadis bunga manggar mengiringi penuh sopan santun
macam ai la tu..
auuwww
lalala~~


gimik perasmian??!
haha
belon dipecahkan dengan jayanya!




10 comments:

sI tEDI said...

kira mcm penyambut tetamu lah ni yek?

Mizzy said...

wow.. semerbak bau nyerrr :)

ciK LyndaWawa igUana said...

waaa...
sweet la awak.....=)



Saya yang baek hati,
✿LyndaWawa✿
=)


mana contestnye?
saya minat purple ape..hehehe

HonEyBuNNy said...

comei2 semua nya...heheh

bukan penggoda said...

ehh. cekgu la. hehe.

hans said...

hohoho
lawa2 semua

P/S : Hans! Asal Makin Kurus Bebenor Nih?

Ismi F. Chya said...

salam, hehehe setuju dgn tajuk tuh ;p

LotsOfLove-Pearls said...

menarik tertarik...

*dah lama tak dengar bunyi2an kompang..

iziatul said...

cam haram je blog ko ni..orang lain nak blogging, ko pon gatal puki buat blog..tapi blog SAMPAH!

muka macam puki ayam je..

~LP Lum~ said...

salam miera~

hehehe... lama xhadirkan diri kat majlis mcm tu... :)

ps: kamu di tag... :)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!