nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 29, 2010

hadapi dengan tenang dan comel..oh.lalala~




salam
hai sume

hari ini adalah hari yang tenang
maka apa yang telah..sedang...dan akan berlaku akan dihadapi dgn tenang
haha
tenang tak anda membaca entri sy hari ni
sy kalau mood baek mmg ske cakap sopan2
eh....tak tak...sy mmg sopan
kalau marah pun sy sopan2 je
aauuuwww....~


saya kalau marah tak suke mencarut2
saya bedal terus je
tak main carut
tapi sy macam heran skng nih
adekah ada sesorang yg cube membuat sy marah??
perluke sy marah
eh..takpe2.....
saya tak marah
tp klu sy marah pun sopan je

saya memang lemah lembut org nye,..
uwaaa...
menangis pulak aku yg baca stetmen2 gedik ni

hoho

korang2
tadi kan
balik skola kan

hah
gosip neh
sape yg pose jgn baca
rugi
kurang pahala posa
wawawa

ermm
tadi kan
sy tgk komen2 kt kotak komen sy
untuk entri di bwh ni
tetiba kan
saya nampak



nampak



nampak



neh



sy terkejut
mata terbeliak tersampuk setan!

nape ada yg mencarowt marowt kt blog sy neh
sy tak marah klu dia tak puas ati ngn sy
sy tak penah cari pasal pun ngn dia
tp nape mesti carowt
tercemar kesucian blog ai taw..

erm...
takpelah
mungkin dia terhibur dgn cara begitu
tapi kan
awak yang tulis camtu
kalopun awak meroyan ke hape
len kali jgn carowt lg yerrrr....

****

sape dia tu??
haaaa
itu yang kite taktau.
anda tau??
saya?
saya mmg taktau

so.
mari tidokan diri d petang hari yg tenang
tido dgn wajah yg comel!
lalala~~

7 comments:

hans said...

adoi
ntah apa2 lah si pencarut tu
xfaham betul aku

P/S : Dulu Bencinya! Sekarang Sukanya!>

Mizzy said...

hoh..gilo babi ko apo?sawan babi? hahaha...
takpe.. ekspresi diri..free country kan? :)

leadleedeea said...

ignore je lah...kalau blog dia bagus sgt, knp tak tinggalkan link dia? so...paham2 sendiri la ye...

takpe, akak sokong you..aih tetiba you plak... :)

m4rilyn said...

xpuas hati tu.

senang je.

kalo xsuka JANGAN baca.

appe daaaaa

MiSs TOrA said...

hehe..ish3..ada jgk cmtu ye..dr situ kta da tawu keperibadian seseorang itu..ignore je ye..slmt tdo ;p

nabilah abd rahman said...

huh..sabar jela....ada jugak orang macam tu...saya sokong m4rilyn...xsuka jgn baca....bukan wajib baca pun kan...x ada orang paksa dia pun...

CikguAfiq said...

kasar nye...xgentle lngsung dak 2...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!