nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 27, 2010

saya yang keunguan


saya rasa macam nak buat contest
asek saya je yang join contest kan kan
saya da ada hadiah
tapi saya belum sempat nak pikir nak wat contest hape
rasa rasa la kan
kalau saya wat kontez ada orang join tak?

tapi
yang berkunjung ke sini da tak ramai cam dulu
mana dorang sume
saya wat salah ngan korang eh
saya sedey nih
korang
datang la cni balik
pujuk la saya cepat

huuu~~

T________T

4 comments:

beautiful_rose said...

okay2 aku datang pujuk nieh...
wt contest cepat! =p

HonEyBuNNy said...

ala2.....kami semua ada neh.////kontest apa??lau sng ila join..heheh...

FarhanaDr said...

Cikgu.. Tak yah laa wat kontes.. Bagi jek adiah tu kat saye.. Ek ek? :p

cik GULA-gULA said...

:) contest ..
yuhuu

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!