nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 14, 2010

siap la korang!






hari khamis adalah hari ibubapa
di sekolah aku skang
dipanggil
hari jayawaris

waris je la jaya
anak2?
heeee~~~

sedang menyiapkan
repot kad kanak kanak itu
huhu
tulis yang positif belaka
tapi
bila tiba harinya nanti
siap la korang
akan ku ceritakan serba satu perangai tebiat korang tuh
hahaha
giler kejam cigu neh

heh
takde masa nak sapot
biar mak ayah tau perangai korang kat skola
sedang mengumpulkan maklumat daripada guru guru lain

k lah
keje menimbun

haha
oke
bai

xde maknenyeee

10 comments:

ashie023 said...

aku kan kalu ada ari camni, aku x sanggup nak cerita perangai2 anak2 dorang...TETAPIIIIIIIIIIIIII kalu mak ayah dorang x respek cikgu, aku akan bukak cite baik punyeeeee...<-jahat betullah..whahha...

tapi kalau ada cite yang berlaku kat skolah tuh baik cite sebab kat umah perangai anak2 lain, datang skolah lain pulak citenye...split personaliti ke ape murid2 ni....ahahha..betul..mak ayah kepada budak degil akan cakap, anak dorang x degil kat umah, x nakal...

ape2 pun cariklah jalan penyelesaian yang tebaik..

amik ko aku ceramah cam doktor fadilah kamsah...whaha

lieya orange M.I. said...

kalau ibu ngan ayah lieya, dorang korek habis2 kat cikgu..tanya kitorang camner...n sealu cikgu komen, lieya bnyk ckp dlm kelas..hehehe

FarhanaDr said...

Alaaa cikgu.. Bagi jek laa sume A.. Cikgu baik hati kan? Kan kan kan? Lalala.. :)

Lelaki Ini said...

hahaha..
cekgu jahat!!!!!!

azuan said...

kalau prangai teruk..semua A pun tak guna kan huhuu

dotblogspotdotkom said...

zaman pakcik dolu.... tgk je cikgu... dah mengeletar lutut... tkut nye dicerita perangai tak elok kat mak ayah... walhal x de pun buat perangai x elok kat sekolah....

tp la nih... bdk dh x respek kat cikgu.... apatah lagi mak ayah...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

yelah..

esok kena pergi sekolah along..

apalah citer nya nanti..

huhu..

~LP Lum~ said...

salam miera~

huhuhu.. memang tak menahan kamu eik dik..
kejam xar.. sbb akak dlu pun kena mcm tu gak.. :p

ain fathihah said...

hehe. salam mesra cikguuu!

saya dulu suka hari waris ni..boleh tengok parents kawan2..

LORD ZARA 札拉 said...

i like komen2 gitu~

kih3

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!