nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 15, 2010

Kenangan Lama Menggamit Jiwa

As we go on.. We remember... All the times we had together... As our lives change...come whatever We will still be friends 4-Ever..

*blluueekk
persetankan dengan tajuk n3 diatas
hohoho



Dah hampir 2 minggu aku kat uma
baru 2 kali aku kuar ngan kengkawan aku
itupun dengan orang yang sama
mana yang lain??

hmmm....
dalam tak sedar
masa da terlalu jauh meninggalkan kita
persahabatan memang masih ada
tapi
sume da tak mungkin same macam dulu
tanggungjawab dan tugas sedikit demi sedikit membuka jurang yang semakin luas

zaman persekolahan hanya jadi memori yang indah untuk dikenang

~~~

inilah adalah geng aku masa sekolah menengah


penyeri SMK Sultanah Asma
(baca : pembuat bising)

waktu rehat adalah waktu paling best
sebab kami akan lepak same2 kat bawah cendawan
di tepi kolam yang dipenuhi katak mungkin
sebab airnya da berwarna kehijauan
haha

tu je masa yang ada untuk bergosip
sebab dalam kelas kami adalah baik
mendengar ajaran guru dengan tekun
kahkahkah
percaya???

hmm....
sila percaya.

****

after habis SPM
kami sume dapat sambung belajar lagi
almaklumlah
sekolah orang bijak2
haha

hampir sume orang di tempat yang berlainan
aku da sememangnyelah
terpencil di Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan,Kuala Pilah

ada yang d penang..melaka...pahang...kedah...

hmmm... merata2..
waktu berjumpa bergosip2??

cuti dan raya je lah

***

zaman u lain pulak citernye
kami semakin jauh
dari Unimap, UPM,UKM,UMP,UiTM dan UTM skudai...
sume ada...

***

skang bila da keje
kami bukanlah dipisahkan oleh jarak sangat
tapi oleh tugas
waktu cuti tak sama
aku di langkawi
n mmbe sorang lagi di johor
kami dua2 cigu
3 di kl
cuti ikut waktu pejabat
sorang lagi bakal sambung master di UPM
yang lain??

hilang tanpa jejak
itu belum kawen
da ada anak2
lagilah buat hal masing2..

oh...oh..
aku rindu zaman remaja kami

*tinggal kami yang masih bertahan

sekian carutan tidak seberapa
yang entah apa apa...

A friendship can weather most things and thrive in thin soil; but it needs a little mulch of letters and phone calls and small, silly presents every so often - just to save it from drying out completely.
Pam Brown

6 comments:

sI tEDI said...

minggu depan balik pulau balik. he h ehe

~LP Lum~ said...

salam miera~

huhuhu.. akak pun sma.. nak2 laie member2 akak semuanya dah kawen dan dah anak.. so phm2 aje ar.. yang solo2 nie pun bz ngan keje memsing... :(

twinkle twinkle said...

waa semoge kekal smpai akhir hayat :)

hans said...

hehehe
biasa lah tu
kenangan

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

kenangan mengusik jiwa.
kekalkan walaupun dah berjauhan.

sedey macam kRina ni...sumer kengkawan ntah ke mana..

tu yg mencari2 kwn baru di alam maya ni... huhu...

erk...sayu pulaks.

tot tot kecik said...

salam..

hehe kn kwn da larik..

ugut tot ag..

smile :)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!